10 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

HALLON SMOOTHIE! O.M.G vad gott! Jag älskar det, är fan orgasm gott!

Känsliga killar♥

Jag har ett fotografiskt minne, eller bara liite

• Jag har gått i Idrottsklass

• Att jag älskar pannkakssmet ♥

• Jag har typ varit en punkare en gång i livet.. (hehe) 'Hannah' - "E du fortfarande emo Emma?" HAHA!!!

• Jätte ointresant grej, men jag har aldrig slutat på någon sport så jag har alltså, dansat i typ 7 och ett halvt år? Ridit, i 7 år typ? Slalom, hela mitt liv, fotboll, vet inte.. Kanske 4-5 år?

• Jag ÄLSKAR att få komplimanger,,
'Bara ett tips till er pojkar ute i världen, om ni vill ha en tjej, så smöra för henne som in i hel**e! Typ ge komplimanger hela tiden, att hon är söt, rolig osv

• Jag får gåshud varenda gång jag hör början av låten "Ridn' Solo, Jason Derulo" Good to know?

• Har spelat piano i 1 - 2 år

• Att jag har varit kär i Alexander Rybakk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0