EMMA HISSAR OCH DISSAR.

 

 

Skånerland. Åhh vad det är kul! Senaste gången jag var där så var Emma som jag bruk vara vara med när jag är i Skåne väldigt deppig, men det går över till sommaren. Fan vad kul vi kommer att ha! På sommaren är allt så himla skönt, igentligen är vintern lika skön. Men på sommaren är man, brun & fräsch, party every naight, shorts och bikini utan att behöva frysa, så skönt!

 

Emmi Fälth! Den bäst men inte bättre än mig! Gumman.. Vi har föör många minnen tillsammans!



Lackleggings. Seriöst! Det var inte fint i början och verkligen verkligen inte nu heller!!
Den sista snön som aldrig vill smälta. Asså jag tycker att sånt här är jätte jobbigt! DEt ska antingen vara sol & värme eller så ska det vara kallt & snö. Skit jobbigt!
.
.
Den tajta skinnjackan från H&M. Igentligen så borde det ju inte Dissas utan Hissas för dem är grymt grymt snygga. Men dem dissas ändå för att alla har en sån. Tex, om man går på stan så kan jag nästan slå vad om att typ 50% av alla ungdomar har på sig en sån? Och sen så för att den inte sitter snyggt på mig, och att den är slut i alla affärer.

Kommentarer
Postat av: emma'

klart man hissar mig liksooom :D

2010-04-18 @ 20:40:52
URL: http://hon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0