IDAG TROR JAG INGET HÄNDER

* Gäsp.. *


Hmm.. Har lust att äta nåt? Vad! Kanske en smoothie?

Okej, idag så borde man ju ha gått i skolan men jag mådde inte så bra och var ju liiite trött eftersom jag har sovit 4 och en halv timme på 3 dagar... (!!!)
Så mamma vingade mig att vakna vid halv 3. Och därefter har jag inte gjort någonting! Tänkte vara med lite kompisar nu men vet inte om jag orkar. Det känns lite drygt att missa en fredag bara sådär..
Nu sitter jag här iallfall och är jätte sugen på något småttigott. Ska gå och kolla om det finns något sockrigt, fettigt, sött, eller kanske surt?
Ett ord, tre konsonanter, en vokal, ett utropstecken, ett underbart ord, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0