´TJENIXEN ALLIHOPA, NU BLIR DET UTGÅNG MEN EMMA OULSSON

Tjaoou babes? Det har blivit mitt nya utryck! Säger det till typ all jag träffar^^

Men nu ska iallafall ut och göra någonting? Vad vet jag inte riktigt.. Haha, men nu har vi bråttom bråttom, ska möta lite folk, tror jag? Är lite osäker vad som händer här i Skåne

Men jag ser iallfall helt basic ut, typ tygskor (bokstavligt, men med lite sånt där halm under) En fläta i håret, haha, jag har ingen tofs till flätan så jag har tagit "Body Butter" För att flätan ska fastna? Haha, ) Har den i luggen om ni iinte fatta det)
Sendan så har jag tröja: Abercrombie And Fitch, Jeans: JC, blåa, Svart kofta H&M, Men nu ska jag dra! Puss & Hej, Lever pasteij! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0