VALBORG

Förlåt för min extremt dåliga uppdaterind dem senaste dagarna..


Men iallafall, idag är det Valborg om man inte har missat det.
Jag slår vad om att alla ska ha en skit kul kväll! Tyvärr inte jag..
Först skulle jag kanske åka ner till Skåne på någon rolig fest sådär men jag orkade verkligen inte. Så himla tråkigt. Fast det var inte bara därför jag inte åkte dit
Men idag så hade jag snackat med Hannah, min kompis från Saltis att vi skulle hitta på nåt. Typ kanske vara med Ebba och andra. Men deet blev inte heller av!
Så då skulle jag vara med Alice men det blev inte heller av! -.-
Till slut så hamnade jag hemma hos pappa. Har typ sovit i någon timme nu, har varit så jäkla trött!
Har ätit en gos middag osv.. Vi kanske ska ta en tur ut på sjön
Men har ingen kamera eler någonting så vet inte riktigt om det blir några bilder, iallafall, nu ska det bli bra uppdatering!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0