Dj FagMaster

Ni kan inte förstå hur mycket jag skrattar just nu åt Wipeout! HAHAHA! 
Helvete vad sjukt det programmet är!

Mattant, Bimbo, Tjockis, "Trilla glamoröst" Bystiga Camilla, Bad Bunny Cherry, Strippan? HAHA
Men idag tävlade jag ju?
Första åket gick helt okej, jag åkte lixom "rätt" som jag inte har gjort innan, men snabbt åkte jag inte. Det var 14 som kom vidare, kom iallafall vidare.
Andra åket, åket innan finalen gich det dååligt :/ Kom inte vidare! Blev så °(I%€(=)#*#"§"/)`@ besviken på mig själv, för jag vet verkligen att jag kan åka såå mycket bättre! 
Men nu ligger jag i sängen och e inne på datan
I ♥
DATA

Känner mig lite som en nörd? Kom på att man inte kan bli värre än killarna? Deras COD och CS! HAHA, det e lugnt, jag dömmer er inte, för alla (bokstavligt) ALLA håller på med det så man måste ju leva med det, annars så finns det inga killar kvar ;)
Näeee, skojja, ta inte illa upp ;)

Pussar Emma ^^♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0