ÖVERASKNINGSFEST!

Tjeena Damer och Herrar! Nu sitter jag här i min soffa och kollar på "Dating in the dark" det är ett helt OK program tycker jag. Men när man hade sett programmet på reklam så hade man verkligen myycket högre förhoppningar?

Men iallafall, för en halv timme sen gick 6 personer ifrån mig för jag och mina kompisar, rättare sagt - Alice,  
Matilda, Mie, Ebba, Sofia och jag. Vi hade en överaskningsfest för Sofia! Det var verkligen skit kul!

När hon kom in i huset hade vi satt en kartong bit som typ var 1,5m gånger 1,5M som det stod "GRATTIS FIA // GAMLA TJEJ GÄNGET"
Så när hon öppnade dörren till mitt hus satt vi bakom den där enormaa kartongbiten och satte på en radio som spelade "Who let the dogs out!" HAHA! Och så hoppade vi upp och kastade ballonger på henne och tutade med sånna där tut grejor, HAHA! Helvete vad vi skrattade? Det blev så himla lyckat.
Senare gjorde vi det man brukar göra på barnkalas, typ äta tårta med sån här sprutande liknande eld grej i, chiiiips! Bullar, vi lekte denhär "I alla havets stormar"? Haha, jag kommer inte riktigt ihåg vad det heter och det kan inte heta I alla Havet stormar?
Men det var lite tråkigt att jag inte tog några bilder!

Kramar Emma ♥^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0