Imorgon Ska Jag Ha Dans Repetion

Ska bli skit kul!
Kommer att ha 6 repetioner (dem är piss långa, typ kl 10-7 :§) 4 skolföreställningar och 4 vanliga föreställningar med både lag röd och grön, min lärare fråga om jag ville vara med i Grön också! Blev Skit glad då :D
Men ni som inte kan min dans historia kan jag berätta för er,
Jag har typ alltid dansat. Min grund är showdans. Det är jag bäst på men just nu så dansar jag streetdance.
Just nu dansar jag på Värmdö Scenskola. Det känns lite mesigt , :/ Så förra året så sa jag bye bye till alla mina älskade lärare och dem önskade mig lycka till och jag gav mig ut i den stora farliga världen. Haha, njaa.. Men typ så ?
Jag började iallfall på Lassekulers. Det känndes lite maffigare, biffigare! Haha... Vad roligt jag har det när jag skriver ?
Men det var kul. Men inte riktigt min smak , den dansk skolan är så himla himla stor så jag slutade. Det blev så jävla opersonligt och inte riktigt min smak med musik osv.. Vet ni vad! Vi hade uppträdande på Vasateatern! Så jävla kul!
Nu går jag igen på Värmdö Scen skola iallafall. Det är kul där. Men ska nog börja med danskompaniet nästa termin. Men man måste söka dit tror jag ? Men det tror jag går bra :)
När jag skriver sånna här inlägg så är det bara för jag inte vill gå och lägga mig osv/ städa mitt rum. Bara så ni vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0