OM IGÅR

-Jag, Ebba, Hannah, Adrian och Fredrik cycklade till Saltis backen och grillade marsmellows-


Finns inte mycket mer att säga om kvällen. Jag vaknade upp hos Ebba med Ebba då och Hannah♥ Vi åt en jättegod frukost
Juste Fredrik och Adrian stor fet dissade oss  -.- BAJS PÅ ER POJKAR.
Men nu sitter jag här hemma hos pappa och har varit ute hela dagen och solat, fått lite färg får jag hoppas




Amanda Wedholm! Världen anropar dig! FÖR I HELVET SVARAAAA!! Jag har ringt dig minst 50ío gånger.. Snälla svara! :*(


Kommentarer
Postat av: Ebba

Gilla gilla gilla! ;)

2010-05-02 @ 21:59:19
Postat av: HANNAAAAH

EMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAA. FYFAN VILKEN FUL BILD PÅ MIG.

2010-05-10 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0