Studiedag!

 

Dagens outfit- Jeans, US and A - Blus, joy - Jacka, H&M. Den ser ni på en bild där uppe. Lite iallfall. Den bilden där vi har tagit foto på våra skor


Dagens skämt- Ingen aning, kanske det när Frida trillade såå konstigt på studsmattan? Hon gled lixom inte ner hon studsade runt på hela kroppen på något konstigt vis?


Dagen började med, jag åkte till Mölnvik och åt lunch på Sasta med Frida och Amanda. Jag köpte en äcklig sallad med en äcklig ost på. Blä.

Sedan så skulle vi träffa Amanda´s killkompisar men det gjorde vi inte. Varför vet jag inte... Men efter det så stack vi hem till Amanda´s hus och spela Mario och Guitaro Rock Band eller något. Vet inte vad det heter. Jag rocka loss, med håret och allt.

Nu sitter jag här och lyxar mig medd lite pyttipanna. Ska på träning ikväll.

 

Men nu får det räcka med bloggning just nu. Jag sak skriva en novell som borde varit klar i torsadags, punkt punkt punkt...



Kommentarer
Postat av: fridaheterhon

haha gilllar mitt fall! :D

2010-05-04 @ 19:57:07
URL: http://fridaheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0