Svar På Frågestund

Från:  Fridaheterhon.blogg.se
1: hur gammel e du?
2: favvo mat?
3: hur lång är du?
4: hur många bloggar har du haft?
5: Favvo färg, parfym ?
6: Är du rasist haha ?
7: vart bor du?
8: favvo affär?
Svar:

1. Jag är 13 år,fyller 14 i Sommar
2. Ingen aning, gillar wok
3. Jag vet faktiskt inte, vad tror ni? Kanske... 157? Eller jag vet inte. Alla säger olika tycker jag. Jag har hört allt ifrån 155 - 160 typ? Kpnstigt... För ett halvårsen var jag ungefär 154,5 hos systern
4. Jag har nog haft två bloggar eller tre.. Vet inte riktigt
5. Har ingen favvo färg, men har en parfym. Escada Magnetism. Helt underbar! Och så räcker den jätte länge ovh lukat mycket med bara ett sprut
6. Haha? Nej det är jag inte. Inte precis som du frida ;)
7. I Gustavsberg
8. Hmm... Vet inte riktigt. Det beror ju på vad man ska köpa. Men H&M är väll en ganska bra basic affär som man kan funda på tex.

Tack så mycket Frida!



Fråga:  oriez.blogg.se
hur gammal e du?
Svar:
13 :)



Fråga:  Anonym
Hur stora tuttar har du ? Bh storlek ?
Är du oskuld? 
Brukar du onanera ofta ?
Din blogg är så bra, sluta inte blogga !

Svar:
Okej... Visst, sa ju att jag skulle svara på alla frågor,
Jag har storlek 70a
Ja
All the time baby. Jag brukar gå ut från lektionen och låsa in mig på toaketten och onanera sönder

Tack så mycket :)


Tack så mycket alla mina hundratals läsare för att ni har kommenterat sååååååå mycket,

Kyss & Smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0